Halle Forum-Comunity.
I have the problem that I can not complete a payment to RedFox for AnyDVD HD.
I have tried:
- Normal Visa card (4x)
- Visa mycard2go - simplest version for 100 € (6x)
Both cards are valid. I read in the forum that some of you have this problem (error 66) and at some point it works. Can anyone who got it working exactly explain what he/she has changed so that the payment was successful? I despair slowly.
- On the mycard2go no name is so printed. What should I use in order form?
- Should I specify as bank "wirecard bank" or "My Card"?
It would be really great if you could help me there!
With bitcoin I know myself too little and want me there now do not have to necessarily read ...
Many thanks already times and Greetings
I have the problem that I can not complete a payment to RedFox for AnyDVD HD.
I have tried:
- Normal Visa card (4x)
- Visa mycard2go - simplest version for 100 € (6x)
Both cards are valid. I read in the forum that some of you have this problem (error 66) and at some point it works. Can anyone who got it working exactly explain what he/she has changed so that the payment was successful? I despair slowly.
- On the mycard2go no name is so printed. What should I use in order form?
- Should I specify as bank "wirecard bank" or "My Card"?
It would be really great if you could help me there!
With bitcoin I know myself too little and want me there now do not have to necessarily read ...
Many thanks already times and Greetings
Bestellung Nr. XXX-XXX
Sehr geehrte(r) XXXXXXXXXXXX,
Vielen Dank für Ihre Bestellung bei redfox.bz.
Die Transaktion ist leider fehlgeschlagen.
Ihre Kreditkarte konnte nicht belastet werden. Die Fehlermeldung lautet:
Zahlung Nr. PN8-PLV für Bestellung Nr. XXX-XX über 97.84 USD
Referenznummer Nr. XXXX-XX-XXXXXXX Zahlung fehlgeschlagen. 66: Failedw
Wir verfügen über keine weiteren Informationen zu diesem Fehler.
Die folgenden Hinweise könnten bei einer erneuten Bestellung helfen:
- Stellen Sie sicher, dass Sie die CVV von der Rückseite Ihrer Kreditkarte
angegeben haben:
- Bitte überprüfen Sie das Gültigkeitsdatum, die Reihenfolge ist: Monat,
Jahr
- Geben Sie in Schritt 2/4 Ihren Vor- und Nachnamen so an, wie er auf der
Kreditkarte steht. Tragen Sie evtl. Initiale bitte im Feld für den
Vornamen mit ein.
- Fragen Sie den Herausgeber Ihrer Kreditkarte, ob es Beschränkungen für
die Kreditkarte gibt, etwa für Internet-Nutzung oder bestimmte Länder.
Falls das nicht hilft, schlagen wir vor, dass Sie einen Freund oder
Kollegen um Erlaubnis fragen, dessen Kreditkarte zu benutzen.
Mit besten Grüßen
Ihr RedFox Team