• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

lecteur

tobby28

New Member
Thread Starter
Joined
Mar 14, 2008
Messages
2
Likes
0
salut , je voudrais savoir si un lecteur lg dgr-h30n fait le même travail sur un jeux de wii que le lr gdr8164b merci
 
J'en ai pas la moindre idée, je n'ai pas ce lecteur et je ne connais personne qui en possède un pour faire le test.

D'après ce que j'ai lu seul les LG gdr-816* savent lire les jeux de WII/gamecube. Le gdr-h30n est juste un lecteur de DVD.

En général, les lecteurs simples n'ont pas les même résultats que les graveurs au niveau de la qualité de lecture, donc essaye de voir si tu trouve quelqu'un qui a ce lecteur avec un jeu de wii pour ton test ;)

Désolé de ne pas pouvoir t'aider plus.
 
Igegolds.com

The Runner is a moving, sincere Age of Conan Gold piece of art. Despite that, most audiences might not have even noticed that it went through the theaters like a desert breeze. It’s made a modest showing internationally, and pulled in $15.4 million in its limited Age of Conan Power Leveling US release. Critics, however, remained mixed, although most of the negative reviews placed the film up against the poetic genius of its source material ?C the best selling novel by Khaled Hosseini.
 
Back
Top