• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

Game of thrones Saison 4 - sous-titres non disponibles sur Dune H1.

G2MARS

Member
Thread Starter
Joined
Jan 22, 2015
Messages
22
Likes
0
Salut,

FRA :
je n'arrive pas à charger les sous-titres, que soit à partir du menu avant de lancer le film ou pendant le visionnage. Seuls les sous-titres incrustés fonctionnent.
Par contre si je lis le fichier m2ts directement sans passer par le menu, ça marche.
J'utilise toujours ma Dune H1 mais je n'ai pas testé avec un lecteur bluray, est-ce que les sous-titres marchent chez vous ?

ENG :
The subtitles won't work, from menu or while playing the movie. If I play the m2ts file directly it works. Only the hardcored subtitles work.
I am still using my Dune H1 but I didn't test with a classic bluray player, does it work for you ?

Je dois vérifier si c'est pareil pour les autres saisons.
I've to check for the others saisons.

Merci,
Guillaume.
 
Back
Top