• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

Was sehen die Anbieter?

doc264

Member
Thread Starter
Joined
Oct 14, 2020
Messages
8
Likes
1
Hallo zusammen,

vorgestern stolperte ich zufällig über die AnyStream-Anzeige, lud die Demo-Version herunter, testete und bin schon überzeugt.
Meine Frage in diesem Zusammenhang: Was bekommen die Streaming-Dienste von alledem mit? Den Login, klar; bekam auch umgehend von Amazon und Netflix eine Sicherheitswarnung per Mail. Aber sehen die auch, daß ein Download stattfindet oder scheint es so, als würde ich mir lediglich einen Film ansehen? Anders gefragt, muß ich damit rechnen, eines Tages mit einer Abmahnung "beglückt" zu werden, die bekanntlich sehr teuer werden kann? Die Daten, die mit dem Login verknüpft sind, sind schließlich bei Amazon und Netflix hinterlegt.

Eure Antworten erwarte ich mit Spannung und bedanke mich schon jetzt.

Mit freundlichen Grüßen
Doc
 
I've been downloading from both amazon and netflix at unlimited AnyStream speed since closed beta began in April this year. No warnings whatsoever. The downloads themselves are being served from the streaming providers' own CDN's (content delivery networks), not any third party. AnyStream behaves as if you would be using the prime video or netflix app itself.

Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk
 
Last edited:
Thanks for your reply Ch3vrOn. I will continue testing for another one or two weeks and then take a decision.

With best regards
Doc
 
Back
Top