• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

Resolved Inconvenience of AnyStream Plus 1.5.0.0

yas333

New Member
Thread Starter
Joined
Jan 21, 2023
Messages
3
Likes
0
以前からAmazonプライムビデオの「ダウンロード可能」タブが表示されず、修正されていないため、ダウンロードできません。
しばらくの間、この不具合は NETFLIX では発生しておらず、Amazon プライム ビデオでは頻繁に発生していましたが、すぐには解決されていません。

For some time now, the "Downloadable" tab on Amazon Prime Video has not been displayed and has not been fixed.
For some time, this glitch has not occurred on NETFLIX and has been occurring frequently on Amazon Prime Video, but has not been immediately resolved.
 
Last edited by a moderator:
AnyStreamのAmazonからログアウトした後、再度ログインしてください。これでこの問題は解決するはずです。
解決しない場合、ログファイルを投稿してください。

Please log out from Amazon in AnyStream and then log in again. This should solve this issue.
If not, please post a log file.
 
私たちを助けてください。 投稿されたすべてのエラー レポートで AnyStream ログ ファイルを作成してください。
1. AnyStream の GUI を見てください。
2. 左上隅に FILE が表示されます。
3. [ファイル] を押すと、[ログ ファイルの作成] が表示されます。
4. デスクトップまたはドキュメントに .zip 形式 (lastlog) で保存されます
5. エラー レポートと説明をフォーラムにアップロードします。
ご協力ありがとうございました。:)
 
Back
Top