• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

Dizny+

ponta

Member
Ver1.1.5.9(64bit)が出ていたので、早速切り替えましたが、
「Dizny+」は「プロバイダのセットアップに失敗しました」と表示されてしまいます。

Netflixには普通に繋がります。

Translated from Japanese

Since Ver1.1.5.9 (64bit) was released, I switched immediately, but "Dizny +" is displayed as "Provider setup failed". You can connect to Netflix normally.

こんにちはポンタ
日本語のフォーラムがありますので、残念ながらそこに投稿する必要があります。モデレーターはさくらです。ディズニージャパンはディズニーUSAとは別のエンティティかもしれませんが、よくわかりません。私はあなたのために見つけます。

ここんにちはさくらさん

ありがとうございます!そちらの方にお書きしますね!

VPNを試しましたか?これがどのように機能するかわかりません。しかし、私たちの日本人モデレーターは知っているでしょう、私は彼女に連絡しようとします。

VPNはしていません、日本版でしかアカウントは取ってないです

申し訳ありませんが、これ以上お手伝いすることはできません。あなたは大切なメンバーであり、お客様です。

ありがとうございました、さくらさん!次のVerアップを期待してみます。

繰り返しになりますが、問題が発生していることをお詫び申し上げますが、私にできることはあまりありません。私はカリブ海の島に住んでいます。

Disney対応のv1.2.0.3ベータ版が更新されましたのでお試しください。
よろしくお願い致します。

Back