• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

clonedvd e anydvd

ROBERTO GIANNINI

New Member
Thread Starter
Joined
Sep 26, 2010
Messages
1
Likes
0
Boa tarde, favor me ajudarem!!Todas as vêzes que uso o CloneDVD ou o AnyDVD,mei leitor de CD/DVD do computador após as gravações aparece como leitor de somente de CD???Eu aí tenho que fazer recuperação no computador para voltar tudo antes das gravações??Favor me ajudarem pls??

atenciosamente Roberto Giannini


Tradução do português para inglês
Good afternoon, please help me! Every time I use CloneDVD and AnyDVD, mei CD / DVD drive after recording appears as only a CD player? "I'm here to do recovery on the computer to return everything before the recordings? Please help me pls?

Sincerely Roberto Giannini
Ouvir
Ler foneticamente
Dicionário - Ver dicionário detalhado
 
Isso pode ser um problema entre o sistema operacional (Windows) e o seu Drive. É a primeira vez que vejo esse problema relatado. Tente resolver assim...

1-Mantenha seu sistema operacional atualizado!
2-Use um bom antivírus.
3-Mantenha as versões dos programas AnyDVD e CloneDVD sempre atualizadas.
4-Tente usar o Nero ou o Ashampoo Burning Studio para gravar os DVD's!

... no mais, boa sorte!
 
Last edited:
Back
Top