• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

ネットフリックスがHDでダウンロードできない

Status
Not open for further replies.

familyspy

Member
Thread Starter
Joined
Oct 22, 2022
Messages
17
Likes
1
ネットフリックス(広告付き)に本日課金しました。1080pの選択ができず最大で540pでしかダウンロードできません。
ログを作って添付したいのですがログが作れません。
早急に対応をお願いします。
 
Netflix has some problems at the moment, please wait for an update.
Could you explain why you can't create a logfile? It is always possible to do that.

Google Translate:
Netflix には現在いくつかの問題が発生しています。アップデートをお待ちください。
ログファイルを作成できない理由を説明してもらえますか? それはいつでも可能です。
 
現時点では、Netflix は誰でも 540p です。新しいソフトウェア アップデートの準備が完了すると、Netflix 1080p が復元されます。

English: Netflix is 540p for everyone at this time. A new software update will restore Netflix 1080p when it is ready.

Thanks Google Translate!

EDIT: DeepSpace had the same idea and sniped me within seconds XD
 
ログファイルの保存先をデスクトップにしています。左上の?からログファイル作成を選択すると何もダウンロードしてないのに空のログファイルが作成されます。
こんな感じです。
 
That is right, the log is empty if you haven't done anything. Just make sure you open the downloadables dialog of the movie or season in question before you create a log. Then it will be included.

Google Translate:
そうです、何もしていなければログは空です。 ログを作成する前に、対象の映画またはシーズンのダウンロード可能ダイアログを開いてください。 そうすれば含まれますよ。
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top