• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

Problème de Blu-ray

rayman56fr

Active Member
Thread Starter
Joined
Mar 14, 2020
Messages
36
Likes
5
Summary for drive D: (AnyDVD HD 8.6.2.3, BDPHash.bin 20-03-11)
PIONEER BD-RWBDR-S09 1.54
Drive (Hardware) Region: 2
Current profile: BD-ROM
Media is a Blu-ray disc.
Total size: 22968224 sectors (44859 MBytes)
Video Blu-ray label: OCEANS
Media is AACS protected!
AACS MKB version 16
Drive supports bus encryption!
Error getting volume hash!
ERREUR de traitement du disque Blu-Ray !
WARNING: Read errors on disc!

Que se passe-t-il ?
 

Attachments

  • AnyDVD HD 8.6.2.3 31_07_2022 13_41_06.png
    AnyDVD HD 8.6.2.3 31_07_2022 13_41_06.png
    11.2 KB · Views: 5
Et CloneBD ne fonctionne pas lors de la conversion de 50Go en 25Go
 
ERREUR de traitement du disque Blu-Ray !
WARNING: Read errors on disc!

Que se passe-t-il ?
Your disc and or / drive is dirty and / or defective. Sorry.
 
Je l'ai acheté dans un magasin le blu-ray Oceans faut-il que j'aille avec le Blu Ray disc OCÉANS pour qu'il me l'échange à votre avis, et sur mon le lecteur de Blu-ray ne le lit pas car j'ai un enregistreur de Blu-ray disc et en même temps il peut enregistrer sur un disque dur et sur le blu-ray du salon il le lit parfaitement bien c'est très bizarre mes lecteurs, et pourtant je fais aussi des mises à jour je pensais que cela venait de mon lecteur externe de Blu-ray hihi, Merci beaucoup James de m'avoir répondu rapidement. J'ai un peu de mal à comprendre l'anglais mais j'ai un traducteur qui me traduit.
 
Media is AACS protected!
AACS MKB version 16

Est ce que c'est une nouvelle version du Blu Ray disc ? AACS et AACS MKV version 16?
 
No, AACS v16 is old, and so is that title. I believe AACS versions are in the high 60's now maybe even the 70s version. Still a dirty and/or defective disc and/or drive. If the drive reads other discs fine, you still have a dirty/Defective disc on your hands.
 
If fait nettoyer le disc ou le laser lens. Prend une piece comme nettoyer des lunes et procede. Ca va?
 
Ok merci beaucoup coopervid mais mon lecteur de Blu Ray disc est tout neuf je le ferai ne vous inquiétez pas
 
Back
Top