• AnyStream is having some DRM issues currently, Netflix is not available in HD for the time being.
    Situations like this will always happen with AnyStream: streaming providers are continuously improving their countermeasures while we try to catch up, it's an ongoing cat-and-mouse game. Please be patient and don't flood our support or forum with requests, we are working on it 24/7 to get it resolved. Thank you.

ライセンスキーが添付されたメールの紛失

amio0703

New Member
PCの入れ替えに伴い再インストールが必要になったのですが、ライセンスキーが添付されたメールを誤って削除してしまいました。再送していただけませんか?
注文番号が分からないので、サポートにメールで聞くこともできません。

PCの入れ替えに伴い再インストールが必要になったのですが、ライセンスキーが添付されたメールを誤って削除してしまいました。再送していただけませんか?
注文番号が分からないので、サポートにメールで聞くこともできません。
メールを確認してください。キーが再送信されました。

メールを確認してください。キーが再送信されました。
]

サポートへのメールの氏名はローマ字入力じゃないと、送信ボタンが有効にならないということが分かりました。
よってこの問題は解決しました。ありがとうございました。

Back